Tisztelt Látogató !
Köszönöm, hogy megtisztel figyelmével,
Szabó Tibor vagyok, az IPARSZERKER Ipari Vállalkozás létrehozója.
Az iparban eltöltött 20 év során , Építés és Műszaki vezetőként sokszor találkoztam a megrendelők, azonnali megoldást kívánó, egyedi igényeivel, melynek kiszolgálása egy szakosodott vállalkozásnak vállalhatatlan, megoldhatatlan.
Vállalkozásunkat ezen igények megoldására való törekvés hívta életre.
Komplex, minden igényt kielégítő szolgáltatás csomaggal állunk megrendelőink szolgálatára.
Tudjuk milyen nehézséget okoz az adott feladatra a legoptimálisabb megoldás kiválasztása és a megvalósító
vállalkozás felkutatása.
Egy vállalkozáson belül biztosítjuk a sokszor egymásra épülő tevékenységeket és speciális igények kiszolgálását, így garantálva a gyors munkavégzést, költséghatékonyságot, és a minőséget .
Szakképzett munkatársainkkal és kipróbált alvállalkozóinkkal garantálni tudjuk, hogy az adott igényt, kitűnő szakemberek szolgálják ki a lehető legrövidebb időn belül.
Partnereink, stabil és visszatérő megrendelők, amely minőségi és költséghatékony munkák megerősítése
és ők már tudják:
Mindenre VAN megoldásunk !
Felmérünk – Szakértünk – Javaslunk – Tervezünk – Szerelünk – Karbantartunk.
Tisztelettel:
Szabó Tibor
Székhely, levelezési cím, kiszolgálási terület Közép Magyarország - Kelet Magyarország : 6000. Kecskemét, Máriahegy tanya 35/H
Telephely, kiszolgálási terület Nyugat Magyarország : 8648. Balatonkeresztúr, Nagyberek utca 15.
Adószám 55690931-2-23
Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF)
Iparszerker Ipari Vállalkozás
Szabó Tibor E.v
6000. Kecskemét, Máriahegy tanya 35/H
Adószám: 55690931-2-23
Továbbiakban Vállalkozó
Ezen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) - elnevezésnek megfelelően - minden, a Vállalkozó által kötött szállítási vagy vállalkozási szerződésnél a szerződés részét képezi.
Az ÁSZF rendelkezéseitől csak írásba foglalt közös megegyezéssel lehet eltérni.
Megrendelő által kiállított megrendelés,az általa elfogadott árajánlat, valamint a Megrendelő írásos kérésére kiállított Vállalkozói visszaigazolás is szerződésnek minősül !
Az előzetes tárgyalás, ajánlattétel, megrendelés visszaigazolás során bármely időpontban és munkafázisban, szóban vagy írásban a Vállalkozó hivatkozhat az ÁSZF-re, megjelölve annak elérhetőségét, kérés esetén a Megrendelő rendelkezésére bocsátja ezen ÁSZF-t elektronikus dokumentum formában, valamint szóban is tájékoztatást ad annak lényeges tartalmáról.
Létrejött szerződést követően, Megrendelő nem hivatkozhat az esetleges saját általános szerződési feltételeire.
Az ÁSZF közzétételi helye: www.iparszerker.hu
A teljesítési határidő: megrendelést követő 8 hét , vagy az árajánlat / megrendelés visszaigazolás / szerződés tartalmazza. A teljesítés helye az ajánlatban / visszaigazolásban szerződésben / meghatározott hely.
Az ettől eltérő teljesítési helyre és az azzal összefüggő költségekre az előzetes árajánlatban foglaltak az irányadóak. A költségviselés módját (paritást), az árajánlat/visszaigazolás tartalmazza.
Vállalkozó kötelezettséget vállal, hogy munkavállalói , alvállalkozói rendelkeznek az ajánlatban/megrendelés visszaigazolásban/szerződésben szereplő munkavégzésre irányuló szakképesítéssel, valamint az általuk a Megrendelő tulajdonában és/vagy telephelyén használt gépek , berendezések kezelői képesítésével. Vállalkozó köteles a Megrendelő érvényben lévő Munka és Tűzvédelmi, valamint egyéb a munkavégzés biztonságára irányuló rendelkezéseit betartani amennyiben, az jogszabályba , egyéb előírásba nem ütközik, valamint nem akadályozza a szabályos munkavégzést. Megrendelő köteles a munkavégzéshez megfelelő és szükséges munkaterületet biztosítani. Megrendelő köteles a munkaterületen Vállalkozó részére díjmentes áram és vízvételi lehetőséget , kézmosó és WC biztosítására . Vállalkozó köteles a munkaterületen keletkezett hulladékot összegyűjteni, a munkaterületet munkavégzést követően,seprőtisztára takarítani.
Az, összegyűjtött hulladék elszállítása, kezelése Megrendelő feladata, ha az árajánlat / megrendelés visszaigazolás / szerződés külön nem tartalmazza
Vállalkozó az elvégzett munkákra és a beépített anyagokra 12 hónap garanciát vállal. A garancia nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a helytelen, gondatlan használatból eredő károkra. Nem terjed ki továbbá az előre nem látható, illetve rejtett körülményekből adódó károkra.
A szerződésszerű teljesítést az átvételkor aláírt bizonylat, illetve szállítólevél tanúsítja. A szerződésszerű teljesítés a termék beépítésre alkalmas kivitelét, közúti árufuvarozásra alkalmas csomagolását, mennyiségi és minőségi megfelelőségét jelenti. Amennyiben a berendezés szállítását és a beüzemelését a Vállalkozó végzi, a Megrendelő köteles a leszállított berendezés felelős őrzéséről gondoskodni a beüzemelésig. A nem megfelelő tárolásból és őrzésből adódó károk költségviselője a Megrendelő.
Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a szerződésszerűen felajánlott teljesítést, vagy a Megrendelő kötelezettségének egyéb nem teljesítése miatt hiúsul meg, vagy megrendelést követő 8 napon túl eláll a szerződéstől, úgy Vállalkozó jogosult számla kiállítására, az ajánlat/visszaigazolás/megrendelés/szerződés szerinti érték 2 % -áról , rendelkezésre állási díjként, 15 napos fizetési határidővel továbbá a Megrendelő teljes kár- és költségviselési felelősséggel tartozik a Vállalkozó felé, a már teljesített beszerzés, gyártás, szerelés illetve a teljesítés érdekében megrendelt egyéb szolgáltatások költségeinek tekintetében is.
Amennyiben a szerződés létrejötte után a Megrendelő fizetőképességét érintő jelentős változás következik be, úgy a szerződésszegésre vonatkozó hátrányos jogkövetkezmények alkalmazhatósága nélkül - jogosult
- a szerződéstől elállni, és kárának megtérítését követelni,- a beszerzést, gyártást felfüggeszteni,- a terméket visszatartani, vagy visszavenni illetve az ezektől való eltekintést biztosíték adásához (kezességvállalás, zálogjog alapítása, stb.) kötni.
Vállalkozó késedelme esetére kártérítés vagy kötbér csak az ajánlat/visszaigazolás/megrendelés/szerződés szerint.
Ha az ajánlattól , szerződéstől, megrendeléstől eltérően EURO devizanem helyett, Forintban kéri a Megrendelő a számla kiállítását , Vállalkozó a számla kiállításának napján érvényes MNB árfolyamon, vagy az ajánlat , szerződés, megrendelés napján érvényes MNB árfolyamon ( amelyik számára kedvezőbb ) számolva jogosult a számla kiállítására.
Vállalkozó a fizetési határidőn túli számlakiegyenlítés esetén késedelmi kamatot ( Jegybanki alapkamat + 7%) és , ha keletkezik, árfolyam veszteséget jogosult felszámítani.
Vállalkozó jogosult az ajánlatában/visszaigazolásában/szerződésben előleg kikötésére, és arra, hogy a beszerzés, vagy gyártás megkezdését, ezen összeg teljesítéséhez kösse.
A fizetés módját és határidejét az ajánlat/visszaigazolás vagy külön szerződés tartalmazza.
A Vállalkozó által biztosított - előzőekben nem említett - egyéb fizetési kedvezmény (árengedmény, részletfizetés)
érvényesíthetőségének feltétele a határidőben történő fizetés. Amennyiben a Megrendelő a fizetéssel késedelembe esik, úgy Vállalkozó jogosult a fizetési kedvezményt külön nyilatkozat nélkül visszavonni, és a különbözetet pótlólag, illetve a teljes vételár hátralékot, egy összegben leszámlázni.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó jogosult az általa a megrendelés teljesítéseként átadott berendezéseken, anyagokon fennálló tulajdonjogát mindaddig fenntartani, amíg annak teljes ellenértékét Megrendelő ki nem egyenlíti. Megrendelő tudomásul veszi továbbá, hogy a tulajdonjogból fakadó jogosultságok csak a teljes vételár megfizetése után illetik meg, azonban a már leszállított, beépített anyagok tekintetében a kárveszélyt teljes mértékben viselni köteles.
A szerződés létrejöttét követően a megrendelés módosítása, vagy a megrendeléstől való elállás esetén a Megrendelő teljes kár- és költségviselési felelősséggel tartozik a Vállalkozó felé. Különösen fennáll ez a felelősség a már teljesített beszerzés, gyártás, szerelés illetve a teljesítés érdekében megrendelt egyéb szolgáltatások költségeinek tekintetében.
Amennyiben a szerződés létrejötte után a Megrendelő fizetőképességét érintő jelentős változás következik be, úgy a
szerződésszegésre vonatkozó hátrányos jogkövetkezmények alkalmazhatósága nélkül - jogosult
- a szerződéstől elállni, és kárának megtérítését követelni,
- a beszerzést, gyártást felfüggeszteni,
- a terméket visszatartani, vagy visszavenni
illetve az ezektől való eltekintést biztosíték adásához (kezességvállalás, zálogjog alapítása, stb.) kötni.
Szerződő feleket a szerződés hatálya alatt együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében kölcsönösen elősegítik a másik fél szerződésszerű teljesítését, illetve egymást kellő időben tájékoztatják a szerződést, vagy annak teljesítését érintő kérdésekben. Szerződő felek kötelesek minden, az együttműködési kötelezettség, illetve tájékoztatás elmulasztásából eredő kár és költség viselésére. Szerződő felek, a másik félről tudomásukra jutott információt üzleti titokként kötelesek kezelni.
Az ajánlatkéréssel, megrendeléssel, elfogadó nyilatkozattal átadott dokumentációt Vállalkozó nem köteles visszaszolgáltatni Megrendelőnek, ugyanakkor annak tartalmát üzleti titokként kezeli.
Természeti, biológiai, egészségügyi, gazdasági, társadalmi, politikai , vagy egyéb okkal, eseménnyel összefüggésben hozott Kormányzati, Megrendelői előírások, intézkedésekből adódó nem teljesítést, vagy egyéb káreseményért, az árajánlat / megrendelés visszaigazolás / szerződésben foglalt kötelezettségeiért Vállalkozó felelősséggel NEM tartozik.
A szerződésből eredő jogviták elbírálására szerződő felek kikötik a Vállalkozó székhelye szerint illetékes bíróságot, illetve a magyar jog hatályát.
Az ÁSZF-ben és a szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv hatályos rendelkezései az irányadók.
Érvényes: 2022.12.01- től , új ÁSZF közzétételéig.